maandag 18 augustus 2014

Over mij


Dit ben ik dus... Ik ben Simone Exel, op dit moment 21 jaar, en werkende als Verzorgende IG. Ik ben deze blog begonnen, omdat ik het erg leuk vind om te fotograferen, en om daarover te schrijven.

Sinds ongeveer een half jaartje heb ik een camera gekocht, de Canon 600 D. Hiermee ben ik erg aan het oefenen. En ik moet zeggen, het wordt een verslaving, dat fotograferen! Naja eigenlijk gewoon een erg leuke hobby. Omdat de standaard lens mij te kort kwam heb ik een lens gekocht speciaal voor het inzoomen. Daarom heb ik sinds een maandje ongeveer een nieuwe lens, de Tamron 70-300. Hiermee wordt inzoomen een feestje, en daardoor fotograferen ook!
Samen met mijn vriend trek ik erop uit, om mooie foto's te schieten, en vooral... een leuk dagje uit te hebben!

Ik hoop dat ik in de toekomst ook een mooi aantal foto's heb met goede kwaliteit. Op dit moment ben ik nog aan het oriƫnteren wat ik zelf leuk vind om te doen. De dierentuin vind ik erg leuk, maar ook de natuur vind ik erg mooi om te fotograferen.

Nu heb ik genoeg verteld. Kijk vooral rond op mijn blog (er staat op dit moment nog niet veel op, maar er komt verandering in!)
en laat een reactie achter als je tips of vragen voor mij hebt.

Groetjes,
Simone

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je berichtje op mijn wordpress, ik kom hier nu eens kijken.
    Helemaal in het prille begin met je blog, dat belooft nog wat ... Blogger heeft ook vele mogelijkheden om er een mooi en aansprekend geheel van te maken. Van mij zwerft er ook nog ergens een blogger pagina rond haha. Maar ik had hier moeite om volgers te vinden en ben toen overgestapt.
    Ik ga je in de gaten houden, leuk om een beginnende fotografe te zien groeien.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen